جعبه وزنه استیل کلاس E2

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

جعبه وزنه استیل کلاس E2

بازدید: 269

جعبه  وزنه  استیل  کلاس  E2 استوانه ای شکل است و برای کالیبراسیون ترازو کاربری دارد این وزنه به همراه جعبه عرضه می شود . وزنه های استیل جعبه کلاس E2 برای کالیبر ه نمودن ترازو و لودسل با حساسیت 0.0001 یا 0.00001 گرم  مناسب است . از کارهای مهم قبل از استفاده از ترازو کالیبره کردن آن است تا از وزن به دست آمده اطمینان حاصل نماییم ترازوهایی که دارای کالیبراسیون دستی هستند بدون استفاده از وزنه ی کالیبراسیون تنظیم نمی شوند . این وزنه های ترازو از استیل ضد زنگ تهیه  می شود و غیر مغناطیسی است . غیرمغناطیسی بودن وزنه از مزیت های مهم است که باید در خرید به آن توجه شود وزنه با یک جعبه ی آلومینیومی که برای نگهداری وزنه است عرضه می شود وزنه گواهی کالیبراسیون از شرکت سازنده  دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه نمایید و یا با شماره ی 66087814-021 الی 17 ، 66940107-021 تماس حاصل فرمایید .

<%= Title %>

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 7 شهريور 1397 ساعت: 13:44 منتشر شده است
نظرات()

باسکول آویز صنعتی آنی لود 5 تن

بازدید: 296

باسکول سقفی آنی لود دارای ظرفیت 5 تن با دقت توزین 2 کیلو گرم است که در کارگاه های صنعتی و کارخانه های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد ، باسکول آویز را از جرثقیل یا سقف آویز می نمایند و با تاثیر جاذبه و توزین کششی وزن اجسام را ثبت می نمایند ، استفاده از باسکول جرثقیل انجایی مطرح شده که کالا های حجیم و مواد سنگین با باسکول زمینی قابل توزین نبود و بودن باسکول دیجیتالی که توسط جرثقیل هدایت شده و با برداشت لحظه ای کالا وزن دقیق را ثبت نماید احساس شده ، حضور باسکول جرثقیل یا باسکول آویزی به خصوص در صنعت فولاد و آهن آلات تاثیر بسزایی داشت و در افزایش روند کار معجزه آسا بود . باسکول دیجیتال ایده ال جهت اتصال به جرثقیل و توزین در ارتفاع مناسب است .  ظرفیت توزین باسکول 5 تن با دقت توزین 2 کیلو گرم است. بدنه ی باسکول دیجیتال آهنی با قلاب های فولادی و   باطری باسکول قابل شارژ و صنعتی و امکان اجرای تنظیمات باسکول از طریق ریموت کنترل از مسیر دور و کلید های عملیاتی بر روی بدنه ی دستگاه وهمچنین  دکمه ی پارسنگ جهت توزین خالص باردارد و دکمه ی روشن خاموش و کلید هلد برای نگه داری وزن کالا در مدت زمان دلخواه دارد .   دستگاه دارای 12 ماه گارانتی است .برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد  ترازو و باسکول و خدمات پس از فروش آن به سایت http://scale.ir//مراجعه نمایید و یا با شماره ی 66087814-021 الی 17 تماس حاصل فرمایید .

 

مدل باسکول ظرفیت توزین  دقت در خطا
باسکول 5 تنی آویز 5000 کیلو گرم 2 کیلو گرم
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 30 خرداد 1397 ساعت: 17:7 منتشر شده است
نظرات()

خریداینترنتی ترازو در دیجی اسکال

بازدید: 334

 سایت دیجی اسکال بازار تجارت الکترونیک خرید و فروش ترازو درایران است سایتی است که در آن شما دارای حق انتخاب از میان گستره ای از گزینه های موجود در میان دسته های مختلف و متنوع ترازو و باسکول هستید ودر سایت scale تمامی انواع ترازوها در یک جا گردآوری شده است و همین امر باعث سهولت درانتخاب و خرید آنلاین انواع ترازو و باسکول می شود دیجی اسکال از بزرگترین فروشگاه اینترنتی و مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی ترازوی دیجیتال و باسکول دیجیتال از معتبرترین برندها درانواع مختلف می باشد تجهیز فروشگاه شما تخصص ماست .
در دیجی‌اسکال بچرخید با مقایسه و بررسی تخصصی انواع برند های ترازو و با چند کلیک انتخاب و خرید کنید. با این روش علاوه بر سادگی و سهولت خرید، از خدمات ارزنده دیگری مانند هفت روز ضمانت بازگشت، ضمانت اصل بودن دستگاه ، تضمین بهترین قیمت، تحویل سریع و ارسال کالا به سراسر کشور برخوردار گردید
فروش تمامی ترازوها و باسکولها در دیجی اسکال به همراه گارانتی و به چند صورت حضوری و یا با تماس تلفنی و حتی اینترنتی امکان پذیر است.


 

شماره نمایندگی های فروش : 21-66919619 021 | 33124701 021 | 66069164 021 | 17-66087814 021
آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 فروردين 1397 ساعت: 13:31 منتشر شده است
نظرات()

باسکول بی نظیر 2 تن مدل MB 2001-1-3 MBH 1

بازدید: 263

دارای یک نمایشگر دو طرفه از نوع MBH1 است که یکی از بهترین نوع نمایشگر ها در باسکول صنعتی می باشد. این مدل باسکول قطعه شمار نیز بوده و قادر است تعداد قطعات را نیز اندازه گیری نماید. ظرفیت این باسکول بی نظیر 2000 کیلوگرم است و حساسیت توزین آن برابر با 500 گرم می باشد. این دستگاه دارای کنترل است.
از دیگر امکاناتی که در این مدل باسکول تعبیه شده است، چاپگر می باشد که به عنوان یک فاکتور مهم در خرید باسکول محسوب می شود. بسیاری از افراد به دنبال خرید باسکول صنعتی مجهز به پرینتر هستند از این رو می توانند این مدل باسکول چهار لودسل را به عنوان یک گزینه مناسب انتخاب نمایند. این دستگاه با وجود کیفیت بالایی که دارد از نظر قیمت باسکول بسیار ایده آل است. ابعاد سینی در این باسکول 2 تن برابر با 1.5*1.5 متر است و جنس آن از گالوانیزه با پوشش رنگ کوره ای است. بدنه نیز در این دستگاه از فلز ساخته شده است.


<%= Title %>

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 20 دی 1396 ساعت: 15:1 منتشر شده است
نظرات()

باسکول فرغونی چهار چرخ درب دار با نمایشگر A12 و A15

بازدید: 268
باسکول فرغونی چهار چرخ درب دار با نمایشگر A12 و A15 تولید شرکت حداد ماهر است که تجربه زیادی در زمینه طراحی و تولید باسکول دارد. در این مدل نیز طراحی باسکول هوشمندانه صورت گرفته است. به طوری که به دلیل ظرفیت بالا، دیگر نیازی به لیفت کردن فرغون نیست و دستگاه روی 4 چرخ قرار دارد و به راحتی جابجا می شود.
بدنه این باسکول از فلز ساخته شده است. برای راحتی استفاده در جلوی محفظه بار، یک درب تعبیه شده تا خارج کردن محصولات را راحت تر کند. چرخ های جلو بسیار بزرگتر از چرخ های عقب است و همچنین برای راحتی چرخش باسکول به اطراف، چرخ های عقبی قابلیت چرخش 360 درجه را دارند. محفظه مربوط به صفحه نمایش پوشانده شده است تا از آسیب های احتمالی جلوگیری کند.
صفحه نمایش A12 با بهره گیری از صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه در هر شرایط نوری ای قابل مشاهده است. از قابلیت های این دستگاه می توان به هشداردهنده باتری کم، ذخیره اطلاعات توزین پیش از اتمام باتری و قابلیت شمارش کالاها است.
مدل دیگر یعنی A15 از صفحه نمایش پیشرفته تری بهره می برد. این LCD قیمت واحد و قیمت کل را نیز نمایش می دهد. قیمت کل توسط خود دستگاه محاسبه می شود و در صورت نیاز می توان این مورد را بر روی قطعه شمار تنظیم کرد (در خود دستگاه تنظیمات مربوط به آن وجود دارد). بدنه دستگاه بسیار مقاوم و وزن آن نیز در حدود 2.5 کیلوگرم است.
مزایا  :
- ظرفیت 300 کیلوگرمی
- دقت بالا، معادل 50 گرم
- صفحه نمایش پشرفته A12 و A15
- کیفیت بالا بدنه
- چهار چرخ
شماره تماس : 66935377-021
 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 29 مهر 1396 ساعت: 17:51 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,
نظرات()

ترازوی قطعه شماری CAS مدل SW

بازدید: 262

 از ترازوهای فروشگاهی دقیق است. این ترازو دارای ابعاد بسیار کوچک و جمع و جوری است و همچنین به دلیل تغذیه توسط باتری شارژی با عمر بالا به راحتی در هر مکانی جا می شود. این ترازوی قطعه شمار دارای ظرفیت 10/ 30 کیلوگرم و دقت 2/ 5 گرم است. این ترازو دارای بدنه ای پلاستیکی به همراه دو صفحه نمایش با پنل LCD است. نمایشگر دو طرفه می تواند یکی از مزایای بزرگ این محصول به شمار برود. بدنه پلاستیکی این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی است و جنس پلاستیک آن بسیار مرغوب ارزیابی می شود. سینی محصول به صورت پیشفرض پلاستیکی و همانند بدنه است؛ اما سینی استیل نیز در جعبه قرار داده شده تا در صورت نیاز استفاده شود.  ابعاد این سینی 19×23 است. وجود دکمه پارسنگ (Tare) نیز برای محاسبه وزن خالص محصول قرار داده شده است. پارسنگ درواقع عمل صفر کردن را انجام می دهد؛ بدین معنی که برای مثال برای وزن کردن مایعات ابتدا ظرف را قرار می دهید و سپس با استفاده از کلید Tare وزن را صفر کرده و سپس مایع را در ظرف میریزید. بدین صورت وزن کامل محاسبه می شود. ترازوی قطعه شماری CAS مدل SW دارای طول عمر باتری 400 تا 800 ساعتیست. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که وجود قابلیت قطعه شمار در این ترازو یکی دیگر از موارد کلیدی در انتخاب این محصول به شمار می رود.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1396 ساعت: 17:37 منتشر شده است
نظرات()

ترازوی آویز کیا مدل TL

بازدید: 258

دو نوع دارد. مدل حاضر نوع 150 کیلوگرمی است که 100 گرم حساسیت در وزن کردن به خرج می دهد. می توان برای این ترازوی کوچک کاربردی صنعتی متصور شد. بدنه آن از جنس پلاستیک فشرده یا سخت تهیه شده است. دارای نمایشگری از نوع LCD با نور پس زمینه آبی رنگ است. ترازو آویز کیا مدل TL می تواند در سه واحد وزنی پوند و اونس و کیلوگرم وزن کند. 35 سانتیمتر طول این ترازوی سیار است. 3 دکمه بر روی آن تعبیه شده است که Hold و Unit و Tare نام دارد. دکمه Tare همان پارسنگ است. Unit واحد وزنی را تغییر می دهد. و Hold کار Setting را می کند و برخی عملکردهای دیگر را به نوع توزین اضافه می کند. ترازوی آویز کیا مدل TL به صورت خودکار و پس از آنکه به مدت 120 ثانیه با آن کار نشود، خود به خود خاموش خواهد شد. این ترازوی کوچک از 2 باطری قلمی تغذیه می کند.

خصوصیات ترازو :

ظرفیت توزین 150 کیلوگرم
حساسیت 100 گرم
 توانایی توزین در 3 واحد وزنی
نمایشگر LCD با نور پس زمینه آبی
 مجهز به خاموشی خودکار
تغذیه از طریق 2 باطری قلمی

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1396 ساعت: 15:37 منتشر شده است
نظرات()

ترازوی آزمایشگاهی متلرتولدو مدل MS205DU

بازدید: 256
ترازویی بسیار گران قیمت است. بدنه آن از ترکیب آلومینیوم فشرده و پلاستیک PA-12 ساخته شده است. دارای محفظه ای شیشه ای و شفاف است که از سه طرف به سینی دسترسی دارد. محفظه در ترازوهای آزمایشگاهی حکم جلوگیری کننده را در برابر تاثیر هوای محیط بر توزین مواد گرمی دارد. ظرفیت توزین این مدل دو ظرفیت متفاوت 220 گرم و 82 گرم است. دو ظرفیت توزین دو حساسیت مختلف را نیز طلب می کند. برای ظرفیت توزین 220 گرم ترازوی آزمایشگاهی متلرتولدو 0.1 میلی گرم (0.0001 گرم) حساسیت به خرج می دهد و برای توزین موادی تا سقف 82 گرم از حساسیت 0.01 میلی گرم (0.00001 گرم) برخوردار است. کمترین وزنی که این ترازوی دیجیتالی و توانای متلرتولدو می تواند وزن کند 45 میلی گرم یا به عبارتی 0.045 گرم است. متلرتولدو مدل MS205DU از کالیبراسیون داخلی و خودکار بهره می برد و بلافاصله پس از روشن کردن دستگاه به صورت خودکار این کار را انجام می دهد. قطر سینی استیل و دایره ای این ترازو 80 میلیمتر است. به رابط های کاربری RS 232 و USB مجهز است که امکان برقراری ارتباط با کامپیوتر و چاپگر جانبی را می دهد. ضمن آنکه دارای درگاه USB است و می تواند از حافظه جانبی فلش نیز بهره ببرد.

ویژگی ها و خصوصیات ترازو :
ظرفیت توزین 220 و 82 گرم
- حساسیت در توزین 0.1 میلی گرم و 0.01 میلی گرم
- کمترین مقدار قابل اندازه گیری 45 میلی گرم (0.045)
- کالیبراسیون داخلی و خودکار
- قطر سینی توزین 80 میلیمتر
- دارای نمایشگر HCD
- دارای دو رابط کاربری RS 232 و USB
- بدنه ساخته شده از ترکیب آلومینیوم فشرده و پلاستیک PA-12
- تغذیه از طریق برق شهری (AC)
- توانایی توزین به صورت درصدی و قابلیت شمارش


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 15:37 منتشر شده است
نظرات()

Omron BF511 ترازو دیجیتال امرن مدل

بازدید: 244

اين ترازو به غير از اندازه‌گيري وزن، BMI ‏ را نيز اندازه‌گيري کند‏.‏ يکي از ويژگي‌هاي مثبت اين مدل، صفحه نمايش نسبتا بزرگ آن است که باعث مي‌شود وزن به ‌صورت خوانا نمايش داده شود‏.‏از ديگر ويژگي‌هاي اين ترازو مي‌توان به سيستم خاموشي خودکار اشاره کرد که پس از پايين آمدن از آن، ترازو را در طي چند ثانيه خاموش مي‌کند‏.‏ اين محصول به 4 حافظه مجهز است که براي حداکثر 4 نفر به کار مي‌رود‏ 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 27 تير 1396 ساعت: 17:12 منتشر شده است
نظرات()

ترازو دیجیتال کمری EB 9352

بازدید: 262

- ظرفیت  : 150 کیلوگرم
- ضخامت شیشه : 6 میلی متر
- وزن ترازو  : 1.34 کیلوگرم
- ابعاد صفحه: 74*35.6 میلیمتر
- درجه بندی توزین  : 100 کیلوگرم
- مجهز به ۴ سنسور کشش سنج برای اندازه گیری دقیق
- روشن خاموش اتوماتیک

ترازو-دیجیتال-کمری-EB-9352

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 19 تير 1396 ساعت: 17:12 منتشر شده است
نظرات()

روش نصب ترازو به کامپیوتر

بازدید: 258

امروزه در اکثر موارد استفاده از ترازو ، انتقال اطلاعات از ترازو به کامپیوتر بالاخص در ترازوی آزمایشگاهی حائز اهمیت است که جهت حصول این امر نیاز به نصب ترازو به کامپیوتر می باشد که دغدغه ی اصلی کاربران می باشد ، در بیشتر ترازو ها پورت usb و serial جهت اتصال به کامپیوتر قرار گرفته است ، ایجاد ارتباط بین ترازو و کامپیوتر توسط کابل انجام می گیرد توجه داشته باشید که پورت اتصال به کامپیوتر با پورت پرینتر ترازو اشتباه گرفته نشود از سویی نیز زمان اتصال کابل از ترازو به کامپیوتر ممکن است پشت کیس پورتی بنام سریالی نیابید در این صورت با خرید مبدل پورت مشکل را بر طرف نمایید ، سپس بعد از اتصال دستگاه ها ، به ترازو از طریق کامپیوتر یک کامنت ارسال نمایید تا ترازو به شما وزنی را بدهد ( این کامنت از نوع رشته ای است که در ترازو ها مختلف می باشد که معمولا در دفترچه ی راهنمای نصب ترازو این رشته ذکر گردیده است . )  در انتهای رشته ای که به ترازوی دیجیتال می دهیم نیاز به terminator یعنی پایان دهنده وجود دارد که یا cr می باشد که در vb یا vbcr قابل دسترسی می باشد و یا Crlf که در vb یا vbcrlf قابل دسترسی می باشد .

جمع بندی کلی :

طبق نوع ترازو ابتدا ویژگی پورت ، باندریت ، پاریتی و غیره ... را تنظیم نمایید ، در مرحله ی دوم باید دربیابیم که ترازو با کامنتی صفر یا وزن می گیرد و بعد از کامنت terminator پایان دهنده کدام است .

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 14:19 منتشر شده است
نظرات()

ارتباط ترازو ژاپنی AND سری GF به نمایشگر دوم

بازدید: 254

ارتباط ترازو ژاپنی AND سری GF به نمایشگر دوم امکان پذیر بوده و استفاده از نمایشگر دوم جهت نمایش وزن علاوه بر نمایشگر اول ترازو برای دید بهتر خریدار در فروشگاه ها به کار می رود ، جهت ارتباط ترازوی آزمایشگاهی به نمایشگر دوم به روش زیر اقدام می گردد .

    ترازو را روشن کنید
    اتصالات نمایشگر و ترازو را به برق ارتباط دهید
    کلید sample را چند ثانیه نگه دارید
    روی نمایشگر ترازو عبارت sif به نمایش در می آید
    دکمه ی sample را چند بار پشت سر هم فشار دهید تا زمانی که بر روی نمایشگر عبارت DOUT ظاهر گردد
    سپس کلید Print را فشار دهید
    روی نمایشگر PRT 0 به نمایش در می اید
    با کلید ZERO v را فشار دهید تا به PRT 3 برسد
    کلید PRINT را انتخاب نمایید
    سپس اطلاعات علاوه بر روی نماییشگر ترازوی دیجیتال به قسمت نمایشگر دوم نیز انتقال می یابد

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1396 ساعت: 15:7 منتشر شده است
نظرات()

باسکول الکترونیک اتحادEES-50

بازدید: 248

 

 

 

مدل باسکول: EES-50
ظرفیت : 50 کیلوگرم
دقت : 10 گرم
ابعاد : 44 *30  سانتی متر
منبع : تغذیه : برق - باطری قابل شارژ
نشانگر : بنا به درخواست مشتری
انتخابها : صفحه استیل

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 25 خرداد 1396 ساعت: 14:12 منتشر شده است
نظرات()

دفترچه راهنمای ترازوی دیجیتال کیا مدل bl1

بازدید: 251

در گروه ترازو آزمایشگاهی - صنعتی قرار گرفته است ، طریقه تنظیمات ترازو دیجیتال توسط راهنمای زیر صورت می گیرد ، قرار دادن ترازو در محلی بدون لرزش و ثابت به عمر طولانی ترازو دیجیتال کمک نموده است و از توزین اشتباه ترازوی آزمایشگاهی جلوگیری می نماید

مشخصه های فنی و عملکردهای اصلی ترازو :

  • ظرفیت : 5 کیلوگرم ، 3 کیلوگرم ، 300 گرم
  • دقت : 1،0 گرم  1،0 گرم – 01،0 گرم
  • دارای پارسنگ الکترونیکی جهت توزین و وزن کشی و وزن کشی خالص ( بدون احتساب وزن ظرف ) با استفاده از دکمه TARE
  • قابل استفاده با برق و باطری
  • دارای واحد های وزن کشی : g-ct-lb-oz-dr-GN-ozt-dwt-MM-tl.j-tl.T- tl.H-t
  • اندازه کفه ترازو دیجیتال: 5،13*5 و 13 سانتی متری
  • دارای چراغ صفحه نمایش
  • قابل استفاده با 6 عدد باطری قلمی

کلیدهای عملکردی :

  • UNIT : برای تغییرواحد وزنی
  • ON/OFF : دکمه خاموش و روشن کردن ترازو
  • TARE: برای وزن کشی خالص ( وزن کشی بدون احتساب وزن ظرف)
  • PCS : بری عملکرد شمارشی

نحوه استفاده از ترازوی دیجیتال :

ترازو را درجایی صاف و هموارو بدور از هر گونه لرزش ، جریان باد قراردهید.

سپس دکمه ON/OFF را فشار دهید تا ترازو روشن شود چند ثانیه صبر کنید تا صفحه نمایش به صورت 0،0 نشان داده شود اگر صفحه نمایش به صورت عدد مثبت یا منفی نشان داده شد با استفاده از دکمه TARE آن را به صورت 0،0 در آورید ، سپس ترازو آماده است و می توانید وزن کشی کنید .

نحوه عملکرد ترازو آزمایشگاهی وزن خالص بدون احتساب وزن ظرف :

ترازو را روشن کنید تا عدد 0 نشان داده شود سپس ظرف مورد نظر را روی کفه ترازوی دیجیتال قرار دهید و دکمهTARE را فشاردهید تا عدد 0 نمایش داده شود کالای مورد نظررا داخل ظرف قراردهید تا وزن آن بدون محاسبه ظرف نشان داده شود .

نحوه عملکرد شمارشی ( قرار دادن ترازو در حالت ترازوی قطعه شمار ) :

ترازو را روشن کنید تا عدد 0،0 درصفحه نمایش داده شود کالای شمارش شده را روی کفه ترازوقراردهید سپس دکمه PCSرا فشار دهید در صفحه نمایش اعداد 10 ، 20 ، 40 ، 30 ، 50 ، 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 را با استفاده از دکمه PCS انتخاب کنید برای تایید دکمه 0N/OFF را یک بار فشار دهید سپس کالای مورد نظر برای شمارش را روی کفه ترازو قرار دهید تا شمارس صورت گیرد ، برای برگشتن ازحالت شمارشی به وزن کشی دکمه PCS را فشاردهید تا ترازووارد مرحله وزن کشی شود .

هشدارها و راه حل ها :

لطفا قبل از استفاده از ترازو در صورت تغییر مکان که دمای مکان اولیه با دمای مکان فعلی تفاوت داشته باشد ، ترازوی دیجیتال را به مدت 15 دقیقه در محیطی که می خواهید از ترازو استفاده کنید قرار دهید تا با محیط سازگار شود و وزن کشی دقیق صورت گیرد .

برای وزن کشی دقیق لطفا شی مورد نظر برای وزن کشی را در وسط کفه ترازو قرار دهید و دقت کنید سطح شی مورد نظر برای وزن کشی بزرگتر از سطح کفه ترازو نباشد .

در هنگام استفاده از ترازو می توانید واحد وزن کشی مورد نظر را با استفاده از دکمه unit انتخاب کنید اگر می خواهید از واحد گرم استفاده کنید دکمه unit را فشار دهید تا صفحه نمایش در قسمت پایین سمت راست واحد g گرم است را نمایش دهد و اگر می خواهید واحد پوند را انتخاب کنید واحد را lb انتخاب کنید به همین صورت می توانید واحد مورد نظررا انتخاب کنید .

اگر ترازو روشن نشد مطمئن شوید باطری شما سالم است و جهت مثبت و منفی باطری را درست قرارداده اید وفیش آداپتور به ترازووصل نشده باشد ، اگربا برق کار می کند مطمئن شوید آداپتور شما سالم است و سپس سوکت ترازو را چک کنید که درجای خود قرارداشته باشد ، هنگام استفاده ازبرق به طوراتوماتیک جریان باطری قطع می شود برای استفاده از باطری لطفا فیش آداپتور را از سوکت ترازوی دیجیتال خارج کنید تا جریان باطری برقرار شود .

  • ترازو را دور از گردوغبار و هر گونه آلودگی قرار دهید .
  • ترازو را بدور از تماس با آب و مایعات قرار دهید .
  • هنگام تمیز کردن ترازودیجیتال از دستمال مرطوب استفاده کنید .
  • از دستکاری خود سرانه و تعمیرتوسط افراد غیر متخصص خودداری شود .
  • از هر گونه ضربه به ترازو جدا " خودداری کنید .
  • اگر ترازو به درستی وزن کشی نکرد دراین صورت ترازونیازبه کالیبره دارد .

روش کالیبره ی ترازو دیجیتال :

ترازوی دیجیتال را روشن کنید تا عدد 0،0 در صفحه نمایش نشان داده شود سپس دکمه unit  را فشار دهید و چند ثانیه صبر کنید تا عبارت load و سپس عدد مورد نظر برایکالیبره به صورت چشمک زن نشان داده می شود که مطابق با عدد نشان داده شده در صفحه نمایش وزنه استاندارد روی کفه ترازو قرار دهید و کمی صبر کنید عدد تصادفی و سپس وزن گذاشته شده روی کفه ترازو به صورت ثابت نشان داده شود ، ترازو دیجیتال را خاموش کنید و وزنه ها را بردارید و مجددا ترازو را روشن کنید ، حال ترازو آماده وزن کشی است .

شماره تماس : 66919619-021

 


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 17 خرداد 1396 ساعت: 12:50 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

باسکول آویز 3 تن جادور مدل GLG

بازدید: 233

دستگاه جهت توزین مواد حجیم و بزرگ بوده که توزین آنها توسط باسکول زمینی غیر ممکن می باشد ، از باسکول آویز جرثقیلی بیشتر در ساختمان سازی و کارخانه های تولیدی استفاده می گردد که در زمان ساخت و تولید مواد اولیه را توسط باسکول آویزی توزین می نمایند

مشخصات کلی :
ظرفیت : 3 تن
دقت در توزین : 1 کیلو گرم
نوع کاربری : باسکول صنعتی

گارانتی : 12 ماه

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 6 خرداد 1396 ساعت: 14:11 منتشر شده است
نظرات()

ترازو دیجی

بازدید: 242

ترازو DIGI ساخت کشور ژاپن می باشد که با داشتن طراحی منحصر به فرد مناسب برای استفاده در فروشگاه ها و کارخانه ها برای امر بسته بندی می باشد ، ترازو ژاپنی DIGI در مدل های علمک دار و بدون علمک در حال تولید است ترازوی دیجیتال دیجی ، ترازو لیبل پرینتر است که با تولید بارکد واقعی بر روی لیبل امکان بسته بندی را ایجاد می نماید و به کاربر این امکان را می دهد که برای هر کالا بارکد واقعی تولید نماید و با صندوق فروشگاهی ارتباط بر قرار نموده و اطلاعات را به صندوق انتقال دهد


  

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 20 فروردين 1396 ساعت: 9:41 منتشر شده است
نظرات()

ماده 71 قانون نظام صنفی در مورد ترازوی فروشگاهی

بازدید: 253

 ماده 71 قانون نظام صنفی در مورد ترازوی فروشگاهی مبنی بر مجهز نمودن فروشگاه ها به سیستم ترازوی دیجیتال و ترازو پرینتر دار می باشد که در صورت عدم اجرای این قانون ، فروشگاه ملزم به پرداخت جریمه می گردد ، مفاد این قانون که به شرح زیر می باشد .

آیا درباره ماده 71 قانون نظام صنفی چیزی می دانید؟
 
اغلب مردم تصور میکنند که فراگیر شدن ناگهانی یک محصول یا دستگاه، با روی آوردن ناگهانی مردم، یا مساله مد و پسند روزمره در ارتباط است ، آیا تاکنون گمان کرده‌اید که ممکن است فراخوان یا دستور ارگانهای دولتی پشت قضیه باشد ؟ و استفاده کنندگان از آن محصول فراگیرشده، مکلف و موظف به استفاده از آن شده باشند ؟ درباره استفاده از ترازوهای دیجیتال و چاپ فاکتور خرید و فروش ، در فروشگاه ها و مغازه ها و خرده فروشیها طی سالهای گذشته، همین مساله رخ داده است ، آیا از ماده 71 قانون نظام صنفی چیزی میدانید ؟
 
آیا میدانید به فروشگاه ها و سوپرمارکت ها دستور داده شده تا برای معتبر کردن و مستند کردن خرید و فروشهای جزیی مردم ، از ترازوهای دیجیتال استفاده کنند ؟ در مقاله پیش رو متن مختصر شده قانون 71 نظام صنفی را آورده ایم تا با آن آشنا شوید ، چراکه دانستن حقوق شما به عنوان شهروند ، نیاز زندگی روزمره تان است و ترازو ابزاری اساسی برای خریدهای شماست ، بنا بر این از حقوق خود مطلع باشید .
 
آيين نامه اجرايي ماده 71 قانون نظام صنفي
 
( استفاده از صندوق مكانيزه فروش (POS) و ترازوی ديجيتالي توسط افراد صنفی )
 
ماده 1- به منظور تسهيل داد و ستد و ثبت و مستندسازي فعاليتهاي اقتصادي ، افراد صنفي عرضه كننده كالا يا ارائه دهنده خدمت،  مكلفند به تناسب از صندوق مكانيزه فروش (pos) يا دستگاه ترازو ديجيتالي يا هر دو براي فروش كالا يا ارائه خدمت ، طبق ضوابط و مقررات اين آيين نامه استفاده نمايند .
 
ماده 2- صندوقهاي فروش واحدهاي صنفي ارائه دهنده كالا يا خدمات ، بايد حداقل داراي تواناييهاي زير باشند :
 
• نام و نشاني واحد صنفي و تاريخ صدور در قبض (فاكتور) مخصوص مشتري درج شود .
 
• مشخصات كامل كالاي فروخته شده در قبض مخصوص مشتري درج شود ( شامل نام كالا،  قيمت واحد و كل ، وزن يا حجم يا متراژ )
 
• مشخصات كامل خدمت ارائه شده به مشتري در قبض درج شود .
 
• در قبض مخصوص مشتري تلفن رسيدگي به شكايات درج شود .
 
• دستگاه يا برنامه نرم افزاري تهيه شده بايد به گونه اي باشد كه مامور فروش يا فرد صنفي به هيچ وجه توانايي دخل و تصرف در اطلاعات وارد شده را نداشته باشد .
 
• توانايي گزارش دهي را داشته باشد .
 
ماده 3- دستگاه هاي توزين ديجيتالي بايد داراي مشخصات زير باشد :
 
• واحدهاي صنفي موظفند از دستگاه هاي توزيني استفاده نمايند كه بنا بر نوع فعاليت، حساسيت مورد نياز را دارا باشد .
 
• قيمت واحد كالا، وزن كالا و كل قيمت ، محاسبه و در معرض ديد مشتري قرار گيرد .
 
• اعلام قيمت واحد كالا توسط ترازو فروشگاهی دیجیتال ، به هيچ وجه جايگزين فاکتور نيست .
 
• اعلام قيمت واحد كالا و قيمت كل به هيچ وجه جايگزين صدور فاكتور نيست .
 
• كليه واحدهاي صنفي در سراسر كشور كه نياز به توزين دارند مكلف به استفاده از دستگاه ترازو ديجيتال هستند .
 
 • مسووليت نظات بر عملكرد ، آزمون و پلمپ دستگاه هاي توزين ديجيتالي به عهده موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران ميباشد .
 
• قبوض دريافتي از افراد صنفي كه از طريق دستگاه توزين ديجيتالي يا صندوق مكانيزه فروش صادر ميشود ، به منزله صدور فاكتور توسط فروشنده كالا يا ارائه دهنده خدمت تلقي ميگردد.
 
• در صورت فروش كالا يا ارائه خدمات بيش از مبلغ 10,000,000 ريال افراد صنفي موظفند علاوه بر ارائه قبض يا فيش موضوع ماده 6 اين آيين نامه ، نسبت به صدور فاكتور فروش نيز اقدام نمايند 
 
• فروش كالا يا ارائه خدمت توسط واحدهاي مزبور بدون استفاده از صندوق مكانيزه فروش و يا ترازوی دیجیتال فروشگاهی به عنوان تخلف صنفي تلقي و براساس مفاد تبصره 2 ماده 71 قانون نظام صنفي با واحد صنفي برخورد خواهد شد .
 
این قانون در سال 1389 به تصویب مجلس رسیده است و اصلاحیه‌ هایی نیز بر آن وارد شده ؛ اما مورد موافقت مسئولین ذیربط قرار نگرفته است . 
 
 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 8 فروردين 1396 ساعت: 15:11 منتشر شده است
نظرات()

ترازوهای گرمی

بازدید: 245

 

 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL500
ظرفیت : 500 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازوی آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL3000
ظرفیت : 3 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازوآزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL1
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL2
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA KB
ظرفیت : 500 گرم - 2 کیلو گرم - 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم - 0/1 گرم - 1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA TX
ظرفیت : 200 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری :  ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA TX
ظرفیت : 2 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری :  ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کبا
مدل : KIA TX
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه

 
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA PD
ظرفیت : 1 کیلو گرم - 200 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم - 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 3 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA CS
ظرفیت : 200 گرم
دقت در توزین : 0/01
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 3 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA TS
ظرفیت : 50 گرم - 100 گرمی - 200 گرم - 500 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم - 0/01 گرم -0/01 گرم - 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازوآزمایشگاهی
گارانتی : 3 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA KEW
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/5 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND EK6000I
ظرفیت : 6000 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازوی گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND EK3000I
ظرفیت : 3000 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازوی گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND EK
ظرفیت : 3200 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری :  ترازو گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND HL
ظرفیت : 600 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری :  ترازوگرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND SK - EHX
ظرفیت : 15 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND HL - I
ظرفیت : 600 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 11:32 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,
نظرات()

ترازوهای بدون علمک

بازدید: 264

 ترازوی بدون علمک از نوع ترازو ساده بوده و در ابعاد کوچک تولید می گردد ، این ترازو دیجیتال به دلیل اشغال کمترین فضا مورد پسند است

   ترازو فروشگاهی محک مدل 15000B با ظرفیت 35 کیلو گرم و دقت 2 گرم جهت محاسبه وزن می باشد ، این ترازو با امکان محاسبه ی مابقی حساب مشتری و جمع اجناس فروخته شده و همچنین محاسبه ی اقلام غیر وزنی در گروه ترازو رومیزی قرار دارد .    ترازو محک مدل mds 15000 b دارای ظرفیت 50 کیلو گرم می باشد ، این دستگاه به دلیل ابعاد بسیار مناسب و حساسیت 2 گرم در توزین ، مناسب قنادی ها جهت بسته بندی می باشد ، این ترازو دیجیتال دارای قطعه شمار داخلی می باشد 
   ترازوی فروشگاهی پند مدل براوو به صورت علمک دار می باشد و ساخت ایران است ، ترازوی پند دارای سینی استیل با ظرفیت 30 کیلو گرم و دقت 5 گرم عملیات توزین را به نتیجه می رساند ، ترازو رومیزی پند 14 ماه گارانتی دارد     ترازو ساده ی کمری جهت بسته بندی در فروشگاه ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، این ترازو بدون علمک می باشد و نمایشگر به صورت دو طرفه بر روی بدنه ی دستگاه قرار گرفته است ، ابعاد دستگاه 38 × 34 است و جهت محیط هایی با محدودیت فضا مناسب می باشد .
   ترازو کمری ساخت چین می باشد که در دو مدل نمایشگر led و lcd قابل انتخاب است ، این ترازو بدون برق با باطری به مدت 24 ساعت امکان استفاده ی مداوم دارد و جهت بسته بندی مناسب می باشد .    ترازوی دیجیتال جادور در 3 ظرفیت مختلف توسط کشور تایوان طراحی و ساخته شده است و در فروشگاه ها به عنوان ترازوی فروشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد دستگاه معرفی شده دارای 12 ماه گارانتی می باشد .
   ترازوی دیجیتال جادور دارای ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت توزین 5 گرم ساخته شده توسط کشور تایوان می باشد دستگاه نامبرده با 1 سال گارانتی به مشتریان ارائه داده می شود و به عنوان ترازوی فروشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد .    ترازوی فروشگاهی PT206F محصول پندتک می باشد که به عنوان کم مصرف ترین ترازوی دیجیتال شناخته شده است و دارای قابلیت 1 سال کارکرد بدون نیاز به برق شهری می باشد . ترازوی دیجیتال معرفی شده مورد تایید تراز ایران قرار گرفته است .
   ترازوی فروشگاهی مدل PT206B دارای ظرفیت 50 کیلوگرم و دقت توزین 5 گرم با قابلیت کارکرد 1 سال و نیم بدون نیاز به برق شهری جهت استفاده در فروشگاه ها مناسب می باشد ترازوی دیجیتال معرفی شده دارای 12 ماه گارانتی به مشتریان ارائه داده می شود .    ترازو توزین صدر مدل DS3031 دارای ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت توزین 2 گرم می باشد و با قابلیت شمارش قطعات در فروشگاه ها و امور بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرد کیفیت ترازو معرفی شده مورد تایید قرار گرفته است و به همراه 12 ماه گارانتی به مشتریان ارائه داده می شود .
   ترازو توزین صدر مدل DS7003C دارای ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت توزین 2 گرم می باشد این ترازو به دلیل دارا بودن قابلیت شمارش قطعات در امور بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرد . تراز ایران دستگاه معرفی شده را مورد تایید قرار داده است و به همراه 12 ماه گارانتی به مشتریان ارائه می دهد .    ترازوی دیجیتال استیل MTH از استیل می باشد که جهت استفاده در محیط های مرطوب توصیه می گردد ، ترازوی دیجیتال معرفی شده دارای قظرفیت 40 کیلوگرم با کیفیت و عمر طولانی می باشد 
   ترازوی فروشگاهی MTH دارای بدنه ی مقاوم می باشد که در فروشگاه های کوچیک جهت توزین مورد استفاده قرار میگیرد . ساخت این ترازو توسط کشور تایوان صورت گرفته است و تنها در یک رنگ قرمز موجود می باشد . کیفیت ترازوی دیجیتال توسط کارشناسان تراز ایران مورد تایید قرار گرفته است .    ترازو اکسل دارای ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت توزین 5 گرم می باشد که به عنوان ترازوی فروشگاهی و ترازوی صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد . این دستگاه که از مقاومت بالایی برخوردار است دارای کیفیت بسیار عالی می باشد . جهت خرید ترازو با کارشناسان ما در تماس باشید .
   ترازوی اکسل مدل ABCH در ظرفیت 3 کیلوگرم ، 6 کیلوگرم و دقت توزین 0/1 گرم و 0/2 گرم قابل ارائه می باشد . تراز ایران نمایندگی فروش ترازوی دیجیتال دستگاه معرفی شده را مورد تایید قرار داده است و به همراه 12 ماه گارانتی به کاربران ارائه می دهد .    ترازوی شمارنده ی اکسل مدل TBCH یکی از پیشنهادهای تراز ایران جهت استفاده به عنوان ترازوی صنعتی می باشد  این ترازو دارای قابلیت شمارش قطعات می باشد و در دو ظرفیت تولید و ارائه می گردد  جهت خریدترازو با کارشناسان ما در  تماس باشید .

 

 

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 28 بهمن 1395 ساعت: 10:24 منتشر شده است
نظرات()

ترازوهای توزین صدر

بازدید: 249

 ترازو دیجیتال توزین صدر با امکان تولید بارکد حقیقی و استاندارد که قابل رویت از طریق بارکد خوان و انتقال اطلاعات به کامپیوتر را دارد بهترین انتخاب برای ایجاد ارتباط  ترازو با کامپیوتر و نرم افزار فروش را دارد .

مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : VISTA P - 60 KG
ظرفیت : 60 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : AZMA - 50 KG
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : صا ایران
مدل : DS 9000 - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : CARA - 40 KG
ظرفیت : 40 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری :ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : DS 8000 - 30 KG
ظرفیت : 5 کیلو گرم - 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم - 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : DS 7003 C - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو قطعه شمار
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : TOZIN SADR DS 7003
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری :  ترازو صنعتی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : DS 7003 - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 12 ماه

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 16 بهمن 1395 ساعت: 10:30 منتشر شده است
نظرات()

ترازوهای جادور

بازدید: 43

 ترازو جادور ساخت تایوان است و در دو گروه ترازوی آزمایشگاهی و ترازوی صنعتی در حال تولید ترازوی دیجیتال می باشد ، کیفیت توزین و سرعت در پایدار شدن وزن از ویژگی های برجسته ی ترازو جادور می باشد ، محصولات جادور دارای ظاهری شکیل و عمر بسیار طولانی می باشند .

 
مشخصات کلی :
برند : JADEVER
مدل : jadever sky
ظرفیت : 300 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : جادور
مدل : jadever sky
ظرفیت : 600 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : JADEVEDR
مدل : jadever jwe 30k
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : JADEVEDR
مدل : jadever jwe 6k
ظرفیت : 6 کیلو گرم
دقت در توزین : 0.2 گرم
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : جادور
مدل : JADEVER NWTH
ظرفیت : 20 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازوی صنعتی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : جادور
مدل : JADEVER NWTH
ظرفیت : 10 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/5 گرم
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : JADEVEDR
مدل : jadever jwe 3k
ظرفیت : 3 کیلو گرم
دقت در توزین : 0.1 گرم
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 12 ماه
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 30 دی 1395 ساعت: 12:52 منتشر شده است
نظرات()

ترازوهای کیا

بازدید: 95

 

   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA KEM
ظرفیت : 20 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL
ظرفیت : 500 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA JD
ظرفیت : 200 گرم - 300 گرم - 600 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه

   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA 6200 AHK
ظرفیت : 6200 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL300
ظرفیت : 300 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازوی آزمایشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA KB
ظرفیت : 500 گرم - 2 کیلو گرم - 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم - 0/1 گرم - 1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA TX
ظرفیت : 200 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA 220
ظرفیت : 220 گرم
دقت در توزین : 0/0001 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA PD
ظرفیت : 1 کیلو گرم - 200 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم - 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
  گارانتی : 3 ماه

  

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 14 دی 1395 ساعت: 14:33 منتشر شده است
نظرات()

انواع ترازوی CAS

بازدید: 43

 ترازوهای دیجیتال CAS ساخت کره و دارای ظاهر مقاوم  می باشند.

   
مشخصات کلی :
برند : CAS
مدل : CAS AD
ظرفیت : 2.5kg | 5kg | 10 kg | 30 kg
دقت در توزین : 0.5g | 1g | 2g
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : CAS
مدل : CAS AP
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : Cas
مدل : CAS CL-5200
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : CAS
مدل : CAS CS
ظرفیت : 2500 گرم ، 5000 گرم ، 10 کیلو گرم ، 25 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/5 گرم ، 1 گرم ، 2 گرم ، 5 گرم
نوع کاربری : ترازوی صنعتی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : CAS
مدل : CAS CT100B
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازوی فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : CAS
مدل : CAS CT100
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : CAS
مدل : CAS XE300H
ظرفیت : 300 گرم
دقت در توزین : 0.001 گرم
نوع کاربری : ترازوی آزمایشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : CAS
مدل : CAS CA
ظرفیت : 300 گرم
دقت در توزین : 0/001 گرم
نوع کاربری : ترازوی آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 20 آبان 1395 ساعت: 10:56 منتشر شده است
نظرات()

باسکول داروخانه ای سهند مدل bs 100

بازدید: 35

باسکول سهند مدل bs 100 دارای دو مدل باسکول نفرکش سکه ای و معمولی قابل انتخاب توسط خریدار با رنگ دلخواه می باشد ، توزین دقیق همراه با قدسنج الکترونیکی امکان محاسبه اضافه وزن و کمبود وزن را ایجاد می نماید

 

مدل دستگاه   ظرفیت توزین  دقت در خطا  ابعاد باسکول  نفرکش
 باسکول داروخانه ای مدل bs 100  200 کیلو گرم  50 گرم  27 × 60 × 240 سانتی متر

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 6 آبان 1395 ساعت: 12:39 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

باسکول مرکب(5 تن | 10 تن| 20 تن) مدل P50 و P51

بازدید: 40
باسکول های معرفی شده تنی جهت توزین مواد با حجم سنگین طراحی و تولید شده اند این دستگاه ها که دارای بدنه ی بسیار مستحکم و مقاوم می باشند دستگاه های نامبرده از کیفیت بالایی برخوردارند و تمامی استاندارد ها در آن ها رعایت شده استفاده از قالب های دقیق در ساخت باسکول و عدم تاثیر گرما و سرما در حین توزین کالا از ویژگی های باسکول های جاده ای معرفی شده می باشند .

 

مدل : P50 , P 51
ظرفیت : 5 تن | 10 تن | 20 تن 
 
نوع کاربری : باسکول جاده ای



 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 22 مهر 1395 ساعت: 10:56 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

باطری باسکول

بازدید: 40
باطری باسکول یکی از قطعات باسکول است که به عنوان پشتیبان برق در سیستم های توزین قرار گرفته است و در صورت عدم دسترسی به برق شهری دستگاه می تواند تا ساعت ها از طریق باتری به عملکرد خود ادامه دهد .

باتری باسکول دارای عمر مفید تقریبا 2 سال می باشد که با رعایت نکاتی به این رتبه می رسد این قطعه از باسکول دیجیتال می بایست 1 روز در هفته به طور کامل استفاده گردد و تقریبا تا 4 ساعت بدون نیاز به برق به عملیات توزین ادامه می دهد باتری باسکول دیجیتالی و مدار الکترونیک مربوطه نیاز به هیچ گونه عملیات سرویس و نگه داری ندارد ولی رعایت نکات بیان شده باعث افزایش طول عمر باتری و نیز امکان استفاده ی طولانی از باسکول در حالت قطع برق شهر خواهد شد .

عملیات استفاده از برق شهری و سوئیچ نمودن روی باطری باسکول در هنگام قطع برق و شارژ باتری به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت کاربر انجام میگردد . هنگام استفاده از باطری چراغ مربوطه روی نمایشگر باسکول روشن خواهد شد .

قبل از استفاده از دستگاه در حالت عادی مطمئن شوید که حتما به پریز برق شهر متصل باشد نکته ی دیگر این که در زمان قطع برق از روشن گذاشتن بی دلیل ترازو خودداری نمایید در صورتیکه مدت زمان کوتاه کاری با باسکول دیجیتال ندارید با استفاده از کلید روشن خاموش روی کیبورد دستگاه نمایشگر ترازو را خاموش کنید . همانطور که میدانید عملیات شارژ باطری حتی در زمان خاموش بودن دستگاه نیز انجام می شود در هنگام خاموش بودن باسکول دو شاخه آن را از پریز خارج نکنید بعد از هر بار قطع برق و استفاده از باطری باسکول نیاز است باطری کاملا شارژ شود ، به این منظور بین هر دو بار متوالی استفاده از باتری دستگاه باید برای زمان کافی به برق شهر متصل گردد .

جهت افزایش طول عمر مفید باتری لازم است که برای مدت طولانی بدون استفاده نماند ، این رو در صورتیکه از باسکول در محلی استفاده می نمایید که با قطعی متوالی برق مواجه نیستید ، هفته ای یک بار دو شاخه ی باسکول دیجیتالی را از پریز برق بیرون بکشید و دستگاه را با باتری داخلی روشن نمایید تا باتری کاملا خالی شود دستگاه به طور خودکار خاموش خواهد شد سپس دستگاه را دوباره به برق شهر متصل نمایید .

این قطعه از سیستم های توزین دیجیتالی به دلیل داشتن شارژری با قدرت حفظ برق به مدت 4 الی 6 ساعت بیش از ساعت ذکر شده توان نگه داری برق را ندارد در باسکول دیجیتال در تمامی مدل ها می توان از یک نوع باتری استفاده نمایید و بر حسب نوع شارژر مدت زمان نگه داری برق مشخص می باشد و نوع باتری در باسکول صنعتی و باسکول فروشگاهی تفاوتی ندارد .


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 7 مهر 1395 ساعت: 12:35 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ترازو نفرکش مدل Omron BF٢١٢

بازدید: 59
 ترازو زیرپایی جهت توزین افراد مورد استفاده قرار میگیرد این دستگاه که راه حلی برای کاهش وزن به شمار می رود دارای قابلیت اندازه گیری چربی بدن ، تبدیل کیلوگرم به پوند و خاموشی خودکار می باشد ظرفیت تعریف شده برای این دستگاه ١٥٠ کیلوگرم است


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 14:40 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ترازو بیورر آشپزخانه مدل beurer ks٥٦

بازدید: 45

ساخت کشور آلمان است و با جنس بدنه پلاستیک فشرده و کاسه توزین از استیل ضد زنگ ساخته شده است ، کاسه توزین از بدنه آن جدا می شود ، ظرفیت توزین مایعات این ترازو ٢.٥ لیتر است و با ظرفیت ٥ کیلو گرم وزنی را توزین می کند ، ابعاد این ترازو ٢٤.٥×٢١×٢.٣ سانتی متر می باشد که برای استفاده در آشپزخانه بسیار مناسب است.کاسه توزین این ترازو قابل شست و شو با ماشین ظرف شویی است ، ظرفیت توزین وزنی این ترازو ٥ کیلوگرم است و می تواند در واحد های وزنی مختلفی مواد را توزین نماید ، قابلیت خاموش شدن خودکار و همچنین امکان تارا از ویژگی های کاربردی این ترازو است ، این ترازو دیجیتال با استفاده از باتری کار می کند و به راحتی قابل جا به جایی است



مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر ks٥٦ ٥ کیلو گرم ١ گرم ٢٤.٥×٢١×٢.٣
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 12:56 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

لزوم استاندارد بودن باسکول

بازدید: 36
لزوم استاندارد بودن باسکول در امر توزین اجباری می باشد برخی از محصولات با وزن مبادله می شوند به بیان دیگر آنچه در ازای قیمت این محصولات ارزش دارد وزن معینی از این محصول است حال تصور کنید که وسیله توزین ما که همان ترازو یا باسکول است دارای خطا در توزین باشد در این صورت خریدار در برابر پولی که می دهد یا جنس کمتری دریافت می کند یا فراتر از مبلغی که پرداخته است . در صورت اول خریدار متضرر می شود و در صورت دوم فروشنده است که ضرر میکند .

فرض کنید محصولی را با ترازو یا باسکول معیوب و غیر استاندارد وزن کنیم و وزن به دست آمده صحیح نباشد این محصول را با وزنی که توسط ترازو یا باسکول معیوب توزین کرده ایم به خریدار بدهیم و خریدار هم آن محصول را برای فروش به دیگری بخواهد حال او نیز محصول را با سیستم معیوب دیگری برای فروش نفر سوم وزن می کند و وزنی متفاوت به دست می آورد این وزن نه تنها با وزن اصلی محصول فرق می کند بلکه با وزن خریداری شده هم متفاوت است با فروش دوباره آن جنس با وزنی غیر صحیح بار دیگر خریدار یا فروشنده دچار ضرر می شوند. حال این روند را ادامه دهید؛ نتیجه فاجعه بار خواهد بود .

این فرایند علاوه بر وارد کردن ضرر به افراد مختلف ، موجب از بین رفتن اعتماد و اطمینان در مبادلات محصولات با وزن مشخص می شود عدم وجود اعتماد و اطمینان در تجارت های کلان موجب از هم پاشیدن شالوده تجارت می گردد .

فرض دیگری که باید نظر گرفته شود، استفاده از باسکول یا ترازوی دیجیتال معیوب در تولیدی ها و کارخانجات است در صورتی که سیستم استفاده شده در کارخانه دارای خطا باشد و تنها مقدار کمی خطا در هر بار وزن کشی را ثبت کند ، اگر آن کارخانه تنها ٥٠ بار عملیات توزین را در روز انجام دهد  در انتهای روز ٥٠ ضرب در n اشتباه رخ داده و کارخانه در یک ماه متحمل ضرر و زیان بسیار زیاد و گاها غیر قابل جبران می شود .

اگر معیار ثابتی برای استاندارد بودن باسکول دیجیتال وجود نداشته باشد سازمان های نظارتی چگونه می توانند نسبت به کم فروشی و حمایت از حقوق مصرف کننده اقدام کنند ؟ برای همین نیاز جدی به معیار هایی برای تعیین صحت عملکرد ترازو و باسکول داریم علاوه بر آن باید تست و سنجش باسکول و ترازو به صورت صحیح و دقیق و با یک معیار و روش ثابت انجام شود تا شاهد بروز اشتباهات فاجعه بار این بخش از اقتصاد نباشیم .

در زمینه سنجش صحت عملکردباسکول خوشبختانه معیار های معین و روش سنجش اصولی و صحیح وجود دارد  سنجش ترازوهای مختلف در بازه های زمانی مختلف انجام می شود و تقریبا بجز در موارد تقلب می توان به درستی عملکرد ترازوها اطمینان داشت .

اما در مورد باسکول این مسئله کمی دارای ابهام است متاسفانه بالا بودن ظرفیت توزین توسط باسکول و نیاز به ابزار های تخصصی برای سنجش صحت باسکول موجب شده است صحت عملکرد باسکول ها مورد شک و تردید باشد .

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 12:48 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ترازو شیشه ای بیورر مدل beurer gs203

بازدید: 37

ترازوی دیجیتال فوق  با طراحی شکیل و بدنه ی نشکن مختص سنجش و ارزیابی سلامت افراد تولید شده است ، نمایشگر واضح 4 سانتی متر و ابعاد مناسب 30 × 30 سانتی متر ایده ال جهت در منازل می باشدترازو خانگی به صورت زیر پایی طراحی شده است و با قرار گیری نفر بر روی کفه ی شیشه ای نمایشگر واضح که از فاصله ی 2 متری کاملا خوانا می باشد وزن را به نمایش می گذارد .

 


مدل
ظرفیت توزین دقت در خطا ابعاد
ترازو بیورر gs203 150 کیلو گرم 100 گرم 30 × 30 سانتی متر
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 10 شهريور 1395 ساعت: 13:29 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ترازو بیورر آشپزخانه مدل beurer ks29

بازدید: 44

ساخت شرکت بیورر آلمان است که بدنه و کاسه توزین آن از پلاستیک فشرده ساخته شده و ظرفیت توزین آن 3 کیلو گرم است، ابعاد 21×16×5.5 سانتی متری ، این ترازو را برای استفاده در اشپزخانه های کوچک بسیار مناسب کرده است.و قابلیت شست و شو کاسه آن با اب شده که می توان به راحتی آن را تمیز نمود ، برای نشان دادن وزن از صفحه نمایشگر دیجیتال با کیفیت و با دقت بالا استفاده می کند

 

مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر ks29 3 کیلو گرم 1 گرم 21×16×5.5
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 10 شهريور 1395 ساعت: 13:25 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ترازوی سکا مدل ٧٠٣

بازدید: 37

ترازو سکا محصولی از کشور آلمان می باشد ، مدل سکا ٧٠٣ دارای ٢٥٠ کیلو گرم ظرفیت و دقت توزین ٥٠ گرم می باشد و جهت توزین تمام سنین طراحی شده است ، امکان محاسبه قد در صورت ارتباط با قد سنج ، محاسبه وزن و محاسبه ی bmi و ارسال پرینت اطلاعات ، دستگاه را برای تنظیم رژیم غذایی و بررسی شرایط بیمار ایده ال می نماید ، ترازو سکا دارای ١٢ ماه گارانتی می باشد .

 

 



می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 3 شهريور 1395 ساعت: 12:59 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ترازو بیورر زیر پایی مدل beurer gs٣٨٠

بازدید: 37
ساخت آلمان است و با ترکیبی از شیشه نشکن و پلاستیک فشرده ساخته شده است ، استفاده از انرژی خورشیدی یا نور مصنوعی خیال شما را از کارکرد این ترازو راحت می کند ، ظرفیت آن ١٥٠ کیلو گرم است و با ابعاد ٣٥×٣٠×٢.٥ سانتی متر طراحی و ساخته شده است.





مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر gs٣٨٠ ١٨٠ کیلو گرم ١٠٠ گرم ٣٥×٣٠×٢.٥



 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 3 شهريور 1395 ساعت: 12:57 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ترازوی زیر پایی بیورر مدل beurer gs40

بازدید: 43

با طراحی زیبا و فناوری دیجیتالی توسط شرکت بیورر آلمان ساخته است ، جنس بدنه این ترازو از شیشه نشکن است و طرح روی آن جذاب می باشد ، با ظرفیت 150 کیلو گرم نیاز افراد مختلف را بر طرف می سازد و ابعاد 32×32×2.4 سانتی متر آن را برای قرار دادن در هر کجای خانه مناسب کرده است.استفاده از نمایشگر نامرئی در این ترازو خانگی که زمانی که از آن استفاده نمی شود قابل دیدن نیست طراحی این ترازو را جذاب تر کرده است ، وقتی شما بر روی این ترازو قرار می گیرید به صورت خودکار روشن می شود و نمایشگر آن نمایان می شود ، همچنین وقتی از آن استفاده نمی کنید خودش خاموش می شود ، اگرم شما فشار بیش از حد بر روی این ترازو زیبا وارد کنید حتما به شما اخطار خواهد داد ، انرژی این ترازو دیجیتال توسط 4 عدد باتری تامین می شود.

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 30 مرداد 1395 ساعت: 11:24 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ترازوی عقربه ای قدسنج سکا مدل 786

بازدید: 42
ترازو سکا داروخانه ای مدل عقربه ای مناسب جهت توزین وزن افراد و محاسبه ی قد می باشد ، ترازوی سکا کاربردی مالی نداشته و در مراکز درمانی به عنوان وسیله ای جهت سنجش سلامت به کار می رود البته در باشگاه ها نیز قابل استفاده می باشد ، ظرفیت توزین 150 کیلو گرم با دقت 500 گرم بدون نیاز به برق و باتری است جهت تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد ، ترازو معرفی شده برای محاسبه ی وزن افراد و محاسبه ی قد طراحی شده است با محاسبه ی دقیق امر سنجش سلامت را تسهیل می بخشد ، مزیت ترازوی عقربه ای نفرکش به مدل ترازو دیجیتال نفرکش عدم دستگاه به برق و باتری می باشد ، در مدل عقربه ای توزین به صورت مکانیکی صورت می پذیرد .


 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 30 مرداد 1395 ساعت: 11:23 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ترازوی نوزاد سکا مدل 334

بازدید: 39

در گروه ترازوی پزشکی سکا قرار دارد که در مطب پزشکان جهت توزین افقی نوزادان به کار می رود و قادر به توزین وزن خالص نوازد می باشد ، ظرفیت توزین برابر با 20 کیلو گرم و دقت 5 گرم است ترازو در قسمت بالا نمایشگر دارای دسته ای است که می توان دستگاه از محلی آویز نمود یا در زمان حمل ، از قسمت این دسته حمل نمود و از قابلیت های ویژه ی ترازو به امکان محاسبه ی شیر مادر ، تغییر در وزن کودک است که این امر برای سنجش سلامت اطفال در مراکز درمانی حائز اهمیت می باشد .

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 20 مرداد 1395 ساعت: 13:27 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ترازو بیورر مدل beurer gs27 black flower

بازدید: 36
ترازو وزن کشی بیورر محصولی از کشور آلمان بوده و در گروه ترازوی خانگی قرار گرفته است ، جنس بدنه دستگاه شیشه نشکن است و دارای صفحه نمایش LCD است ترازو خانگی از تکنولوژی لرزشی برای روشن شدن بهره می برد و شما با تکان دادن آن می توانید آن را روشن کنید ، اگر بر روی ترازو ، وزنی بیش از ظرفیت آن قرار گیرد ترازو هشدار می دهد ، برای بهینه شدن مصرف انرژی ترازو دارای خاموشی خودکار است که در صورت عدم استفاده طولانی مدت خاموش می شود ، البته برای خاموش کردن ترازو زیر پایی می توان با استفاده از دکمه نیز آن را خاموش یا روشن نمود ، ترازو غیر قابل شست و شو می باشد و از یک عدد باتری 3 ولت لیتیومی برای تامین انرژی استفاده می کند ودارای استاندارد اروپا  ودفترچه راهنمای فارسی ، انگلیسی و آلمانی می باشد





مدل  ظرفیت توزین  دقت توزین  ابعاد
 ترازو بیورر gs27 black flower  150 کیلو گرم  100 گرم  30×30 سانتی متر


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 20 مرداد 1395 ساعت: 13:26 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ترازو کفی سکا مدل 750

بازدید: 32

ساخت کشور آلمان با رعایت استاندارد های پزشکی توزین مناسب جهت سنجش سلامت افراد می باشد ، ترازو سکا قابل استفاده در منازل ، مطب پزشکان و باشگاه ها می باشد ، نمایشگر ترازوی دیجیتال به صورت عقربه ای می باشد که از فاصله ی دور نیز قابل رویت می باشد

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 4 مرداد 1395 ساعت: 14:13 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ترازو رطوبت سنج آدام مدل PMB-50

بازدید: 36

ترازوی رطوبت سنج آدام از تولیدات کمپانی آدام است که در ظرفیت 50 گرم و دقت توزین 0/01 تولید می گردد از قابلیت های ویژه ی این ترازو امکان اتصال به کامپیوتر و نیز تعیین 1 تا 100 رنج رطوبت و نیز قابلیت تنظیم دما از 50 تا 160 درجه را دارا می باشد تولید این ترازو توسط کشور انگلیس صورت گرفته است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 4 مرداد 1395 ساعت: 14:11 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ترازو عقربه ای کقی سکا مدل 760

بازدید: 41
ترازو عقربه ای معرفی شده محصولی از سکا آلمان می باشد ، ترازو سکا 760 دارای کفی بسیار نرم در قسمت توزین بوده که با قرار گیری فرد نمایشگر عقربه ای بر روی شماره ی وزن نفر توقف می نماید و توزین صورت می پذیرد ، با تمام شدن توزین و خالی شدن قسمت سینی توزین عقربه های نمایشگر به صفر باز گشته و آماده ی توزین بعدی می گردد ، ترازوی سکا در رنگ های متنوع با سلیقه های گوناگون قابل انتخاب می باشد . ظرفیت توزین ترازو 150 کیلو گرم با دقت 1 کیلو گرم می باشد که وزن در نمایشگر عقربه ای دستگاه قابل مشاهده است

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 4 مرداد 1395 ساعت: 14:8 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 16
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 151
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 8
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 3
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 8
بازدید ماه بازدید ماه : 24
بازدید سال بازدید سال : 332
بازدید کلی بازدید کلی : 4880

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.133.131.168
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

دیجی اسکال در عرصه ی خدمات پس از فروش ترازو ، با تلاش برای گسترش خدمات ترازو با به کار گیری پرسنل مجرب و متعهد قصد دارد ، مرکزی مطمئن برای تامین نیاز مشتریان خود به وجود آورد دیجی اسکال نمایندگی خدمات پس از فروش ترازو محک و ترازو پند می باشد شماره تماس : 6123-021 | 33124701 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه نمایید .

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تعمیر ترازو و آدرس scalerepair.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود