انواع ترازو

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

انواع ترازو

بازدید: 119

 برای خریدترازو باید با انواع ترازو آشنا شوید انواع ترازو در دیجی اسکال در گروه های متفاوت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی ، ترازوی خانگی و ترازوی آزمایشگاهی ارائه شده و توضیحات در مورد ترازو ها برای راهنمایی بهتر مشتریان گرد آوری گشته تا با توجه به انواع ترازوی دیجیتال بهترین انتخاب را داشته باشند .
خرید ترازو به دلیل تنوع محصولی ترازو و تفاوت های زیادی که در نوع مصرف ترازو وجود دارد ، پیچیده می باشد و توصیه می شود قبل از اقدام به خرید ترازوی دیجیتال حتما از مشاورین دیجی اسکال مشاوره دریافت نمایید تا انتخاب درستی داشته و بر اساس نیاز کار خرید نمایید .

انواع ترازو شامل توضیحات زیر می گردد :

ترازوی فروشگاهی : در فروشگاه ها از ترازوی دیجیتالی استفاده می گردد که مطابق با نیاز فروشگاه باید دارای فابلیت هایی باشد ، ترازو فروشگاهی دارای

ترازوی صنعتی : گروهی از ترازو می باشند که دارای بدنه ی مقاوم با کاربری متفاوت هستند که از جمله ی این ترازو ها می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره کرد که دارای امکان شمارش قطعات بوده و در حین توزین ، تعداد قطعات را نیز شمارش می نماید .

ترازوی خانگی : گروهی از ترازوی دیجیتال می باشد که به شکل کاسه ای حالت معمولا تولید می گردد و برای استفاده در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد از این رو به ترازو خانگی معروف می باشد .

ترازوی زیر پایی : گروهی از ترازو دیجیتال است که به شکل بدون عملک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه در حال نمایش است و روی نمایشگر با جنس بدنه ی ترازوی دیجیتال پوشیده شده است .

ترازوی فروشگاهی : گروهی پر فروش از ترازوی دیجیتال است که در فروشگاه ها مورد استفاده می گردد که تمرکز اکثر تولید کننده گان به دلیل حجم بالایی از فروش بر روی این ترازو قرار گرفته است ، ترازوی فروشگاهی دارای تنوع بالایی است که پیشرفته ترین این ترازو ها ، ترازوی لیبل پرینتر است که همراه با تولید بارکد واقعی امکان هماهنگ شدن با صندوق فروشگاهی را آسان نموده است .

ترازوی آزمایشگاهی : گروهی از ترازو های صنعتی است که دارای دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد ، ترازو آزمایشگاهی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط ترازو را کاهش می دهد .

انواع ترازو در دیجی اسکال با ثبت قیمت ترازو جهت ایجاد فضای مقایسه برای انتخابی بهتر فراهم می باشد قبل از خرید ترازو با مشاورین دیجی اسکال مشاوره کنید تا با استفاده از تجربه ی کارشناسان انتخاب صحیحی داشته باشد .

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 27 دی 1393 ساعت: 10:59 منتشر شده است
نظرات()

ترازوی آویزی

بازدید: 113

ترازوی آویزی یک نوع ترازوی دیجیتال است که قابلیت توزین از قسمت زیرین ترازو دیجیتال را دارد ، ترازوی آویزی بسیار کم جا بوده و نسبت به تمام نمونه های دیگر ترازو دارای قیمت بسیار مناسبی دارد ، توزین ترازو آویزی به صورت آویز شدن ترازو صورت می گیرد .

ترازوی آویزی دارای بدنه با قدرت بسیار بالا نیست اما قلاب قسمت بالا و قسمت پایین ترازو که به لودسل متصل می باشد دارای مقاوت بالایی است و ترازوی آویزی یک ترازو با اشغال کمتری فضای ممکن است ، انتخاب ترازوی دیجیتال آویز برای کار های خاصی صحیح است و این ترازو جهت استفاده در تمامی صنعت های کاربر توزین توصیه نمی گردد .

ترازوی دیجیتال مناسب جهت آویز نمودن کالا ها می باشد در صورتی که کالا ها را نتوان با ترازو دیجیتالی به صورت رومیزی توزین نمود و یا محدودیت فضا آنقدر بسیار است که استفاده از ترازوی رومیزی امکان پذیر نیست .

خریدار ترازوی آویزی این مسئله را باید در نظر بگیرد که ترازوی دیجیتال انتخاب شده مانند ترازوی فروشگاهی به صورت رومیزی امکان محاسبه مبلغ را نداشته و تنها نمایشگر وزن می باشد که دارای دکمه ی روشن - خاموش و یا پارسنگ می باشد .

دیجی اسکال بهترین مرکز جهت خرید ترازوی دیجیتال و دریافت مشاوره در زمینه ی انتخاب ترازو دیجیتال می باشد از سویی نیز دیجی اسکال بهترین مرکز تعمیر ترازو می باشد و تعمیرات ترازوی دیجیتال در این مرکز دارای گارانتی پس از تعمیرات می باشد .

 آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

 نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 27 دی 1393 ساعت: 10:58 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

تعمیر ترازوی پند

بازدید: 133

تعمیر ترازوی پند خود را به دیجی اسکال بسپارید تا تعمیرات ترازوی پند در مرکز مطمئن و دارای مجوز از کارخانه ی پند صورت پذیرد ، تعمیر ترازو به دلیل حساسیت قطعات نیاز به تخصص و طی نمودن دوره ی آموزشی دارد و بدون داشتن این علم تعمیرات ترازو غیر ممکن است و گاهی نیز موجب تخریب قطعات حساس دیگر ترازو می گردد .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی پند تمامی خدمات انجام شده را به مدت 3 ماه گارانتی می نماید و قطعات مورد استفاده در تعمیرات ترازوی پند کاملا فابریک هستند و از کارخانه ی تولیدی دریافت می گردند .

ترازوی پند سالیان زیادی است که بهترین ترازوی دیجیتال موجود در بازار شناخته شده است ، ظاهر شکیل ، بدنه ی بسیار مقاوم و کاربری بالا در ترازوی دیجیتال موجب داشتن طرفداران زیادی گردیده است ، این در حالیست که قیمت ترازوی پند از تمامی ترازو دیجیتال هم سطح بالا تر است و با این وجود باز هم ترازو پند آمار فروش بالاتری دارد .

دیجی اسکال در نظر دارد صفحه ای را با عنوان قیمت قطعات ترازو با قید نمودن هزینه ی تعمیرات ترازو ایجاد نماید تا قبل از اقدام به تعمیر ترازو پند ، مشتری با تعرفه ها آشنا گردد ، قطعات ترازو دامنه گسترده ای دارد که در آینده به این موضوع خواهیم پرداخت .
جهت تعمیر ترازوی پند در دیجی اسکال به دو روش در محل و یا تعمیر در نمایندگی می توان اقدام نمود ، قبل از اقدام به تعمیرات ترازو به مشاورین دیجی اسکال تماس حاصل نمایید و ایراد ترازوی دیجیتال را توضیح دهید تا هزینه ی تعمیرات و چگونگی تعمیر را به صورت کامل شرح دهند گاهی نیز ترازو از حالت استاندارد خارج شده و مشکل ایجاد نموده است که اصلا نیاز به تعمیر ندارد توضیحات قبل تعمیر از هزینه های بی دلیل جلوگیری می نماید و در صورت خارج شدن ترازو از استاندارد مشاورین به شما کمک می نماید تا پشت تلفن مشکل ترازو دیجیتال حل شده و نیاز به تعمیر و هزینه نداشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ترازو و مشخصات فنی و ویژگی ها می توانید به صفحه ی محصولات مراجعه نمایید .

 آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

 نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 27 دی 1393 ساعت: 10:58 منتشر شده است
نظرات()

تعمیر ترازوی محک

بازدید: 100

تعمیر ترازوی محک شامل قطعاتی است که بدنه و داخل ترازو را تشکیل می دهد ، قطعات ترازو در ترازوی دیجیتال نسبت به ترازو قپانی کوچک و حساس تر است ، در تعمیرات ترازو باید تمام قطعات را در نظر داشت و تعمیرکار ترازو باید اطلاعاتی کافی از بردهای ترازو داشته باشد .
در زمان بروز مشکل برای ترازوی محک همیشه تعمیرات نیاز نیست زیرا گاهی کاربر دستگاه را به صورت استاندارد در محل خود قرار نداده و یا اطلاعات کافی در رابطه با استفاده ی صحیح از ترازو ندارد در این صورت ممکن است که مشکل ترازو با تماس تلفنی و مشاوره با دیجی اسکال بر طرف نماید و نیاز به پرداخت هزینه جهت تعمیر وجود نداشته باشد ، گاهی نیز ترازو محک پس از 1000 ساعت کارکرد اولیه دچار قفل سرقت می گردد که در این حالت ترازو عبارت lock code را نمایش می دهد و ترازو غیر فعال شده و تمامی کارکرد های ترازو به صورت کامل قفل می گردد در این صورت نیز نیاز به تعمیر ترازوی دیجیتال در محل نیست و با تماس تلفنی با شماره چهار رقمی 0216123 و ارائه ی کدهای به نمایش در آمده بر صفحه ی ترازو مشکل بر طرف می گردد و قفل ضد سرقت ترازوی محک توسط کدی که از نمایندگی دریافت می نمایید باز می شود .
تعمیر ترازو راه کارهایی دارد که از خرابی مجدد ترازو جلوگیری می نماید و خرابی ترازو می کاهد ، ترازوی دیجیتال از مدار الکترونیکی و برد های اصلی و لودسل توزین فرمان دریافت می نماید و این قسمت ها حساس ترین قسمت ترازو دیجیتالی می باشد و کمتر از ناحیه های دیگر دچار مشکل می گردند و با خرابی این قسمت ها به خصوص لودسل هزینه تعمیرات ترازو بالا تر می رود ، تعمیرات ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال بر اساس علم و آموزش های مربوط بر هر ترازو صورت می پذیرد و کارشناس تعمیر ترازو به صورت کامل آشنا به امور و نوع کارکرد قطعات ترازو است .

جهت تعمیر ترازوی محک یا اطلاع از قیمت ترازو با مشاورین دیجی اسکال تماس حاصل نمایید .  

آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

 شماره نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 27 دی 1393 ساعت: 10:57 منتشر شده است
نظرات()

ترازو چیست ؟

بازدید: 107

ترازو چیست ؟

بهترین ترازو کدام ترازو است ؟

ترازو دیجیتالی از چه قطعاتی تشکیل می گردد و ترازوی دیجیتال بر چه اساسی دسته بندی می گردد ؟

قیمت ترازو چند است ؟

این سوالات برای کسانی که به مسئله ی ترازو علاقه دارند و در پی خرید ترازو هستند پیش می آید .

ترازو چیست ؟ ترازو ابزاری جهت اندازه گیری وزن می باشد که در گذشته به ترازوی کفه ای و ترازوی عقربه ای شناخته شده و امروزه به ترازوی دیجیتال ، ترازوی بارکد پرینتر و ترازوی لیبل زن معروف می باشد که دارای تنوع بسیار زیادی است و برای هر کاری ترازو دیجیتالی مناسب وجود دارد .

ترازو ها به چند گروه ترازو آزمایشگاهی ، ترازو فروشگاهی ، ترازو صنعتی ، ترازو آشپزخانه ، ترازو خانگی و ترازوی نوازد تقسیم می گردد و در مدل های ذکر شده تعداد زیادی محصول وجود دارد که در دیجی اسکال به معرفی و ارائه ی مشخصات آنها پرداخته ایم .

بهترین ترازوی دیجیتال را می توانیم ترازوی محک ، ترازوی پند ، ترازوی آزمایشگاهی AND ساخت ژاپن و ترازوی تکین معرفی نماییم که دارای کیفیت بالا و قابلیت های بسیار مفیدی هستند .

ترازو از قسمت های تشکیل شده است که در بیشتر ترازوی دیجیتال مشترک می باشد که در زیر به اختصار توضیح داده شده است .

نمایشگر ، باکس بدنه که در بعضی از ترازو ها از جنس پلاستیک و در گروهی آهن و استیل است ، کیبرد ، لودسل ، ترانس ، باتری ، فلت نمایشگر ، استراکچر ، کابل برق ، کانکتور ، برد اصلی ، پاور برد ، برد پرینتر ، پرینتر ، سینی ، کفه .

دسته بندی ترازو در دیجی اسکال بر اساس برند و بر اساس گروه صنعتی می باشد و در هر محصول توضیح کامل قابلیت و شکل ظاهری ترازو ها ثبت شده است و قیمت ترازو در تمام محصولات به روز قید گردیده است .
 آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

 نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

 

 

تعمیر باسکول

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 27 دی 1393 ساعت: 10:57 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

تعمیر باسکول

بازدید: 113

تعمیر باسکول پس از خرید باسکول دیجیتال حائز اهمیت است و باید اساس خرید قرار گیرد ، تعمیرات باسکول باید توسط افراد آموزش دیده صورت گیرد زیرا قطعات باسکول دیجیتالی حساس می باشند و تعمیرکار زمان تعمیرات باسکول دقت بالایی به کار می برد .

باسکول به دلیل داشتن ابعاد بزرگ و وزن سنگین دستگاه تنها در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در کارخانه ها افرادی که با باسکول ارتباط مستقیم دارند معمولا از نصاب باسکول طریقه ی صحیح استفاده را آموزش می بینند ، در پک خرید باسکول دیجیتال نیز دفترچه راهنمای استفاده از باسکول دیجیتال وجود دارد که با مطالعه دفترچه می توان به راحتی از دستگاه استفاده نمود .

تعمیرات باسکول را به افراد غیر مجاز نسپارید زیرا با دستکاری باسکول دیجیتال توسط افراد غیر مجاز در مدت گارانتی خدمات باسکول غیر فعال می گردد و خدمات انجام شده متحمل هزینه می گردد ، برای استفاده از خدمات پس از فروش باسکول و جلو گیری از آسیب دیدن دستگاه با بروز مشکل با مشاورین ما در مرکز تعمیرات باسکول دیجیتال تماس حاصل نمایید .

باسکول محک و باسکول پند دو برند معروف در صنعت باسکول می باشد که دارای خدمات پس از فروش بسیار قوی می باشند که بیشترین سهم بازار مصرفی ایران مختص این دو کارخانه است .

باسکول دیجیتالی محک سالهای زیادی است که در صنعت توزین دیجیتال برترین دستگاه ها را ارائه داده و دارای خدمات فوق العاده ی پس از فروش می باشد از سویی باسکول دیجیتالی پند نیز همپای باسکول محک در این صنعت در حال فعالیت می باشد .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول دیجیتالی در برند های ذکر شده می باشد که پس از فروش دستگاه خدمات ارائه شده در مدت گارانتی توسط دیجی اسکال رایگان می باشد و با به پایان رسیدن دوره گارانتی تعمیرات باسکول دیجیتالی با تعرفه ی مصوب کارخانه ی محصول ارائه می گردد .

تعمیر باسکول در صورت درخواست مشتری در محل مشتری نیز انجام می گیرد .
آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

 نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 27 دی 1393 ساعت: 10:56 منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

نمایندگی ترازوی پند

بازدید: 277

نمایندگی ترازوی پند یکی از امتیاز های دیجی اسکال می باشد که موجب تمایز دیجی اسکال در مقایسه با عرضه کننده گان ترازو پند می باشد ، دیجی اسکال نمایندگی رسمی ترازوی پند در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش ترازو است ، پس از خرید ترازو برای استفاده از خدمات پس از فروش و تعمیر ترازو دیجیتال در مدت گارانتی نیاز به ارتباط خریدار با نمایندگی ترازوی پند ایجاد می گردد و برای استفاده از تعمیرات ترازو با گارانتی به صورت رایگان نیاز به داشتن کارت گارانتی یا فاکتور خرید از نمایندگی است که در صورت نداشتن این مدارک ترازو فاقد گارانتی می گردد و تعمیر ترازوی پند با هزینه و موجب زیان خریدار می گردد .

ترازوی پند یکی از بهترین ترازوی دیجیتال در بازار مصرفی است که نزدیک به 20 سال در تمامی اصناف شناخته شده است ، استفاده از ترازو فروشگاهی ساده است از سویی نیز در پک خرید ترازوی فروشگاهی پند دفترچه راهنمای استفاده وجود دارد که امکان استفاده ی آسان تر را فراهم می نماید .

ترازو پند در صنعت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی فعالیت دارد و نمونه های بسیار مقاوم و شکیلی را ارائه داده است ، گارانتی ترازوی پند 14 ماه همراه با 10 سال خدمات پس از فروش ترازو است .

برای اطلاع از مدل های ترازو پند در قسمت محصولات ترازو ، دسته بندی مختص به ترازوی دیجیتال مد نظر را انتخاب نمایید تا با ویژگی های ترازو ها آشنا شوید .

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 27 دی 1393 ساعت: 10:55 منتشر شده است
نظرات()

تعمیرات ترازوی دیجیتال پند مدل براوو توسط کاربر

بازدید: 195

ایده ای تازه برای راحتی مشتریان ، تعمیرات ترازوی دیجیتال پند مدل براوو توسط کاربر برای مشتریان طراحی شده است تا بتوانند از ترازوی پند به صورت کاملا استاندارد استفاده نمایند ، در قسمت تعمیرات ترازوی دیجیتال در رابطه با روش نصب ترازو و نحوه ی درست استفاده از ترازوی پند توضیح داده شده است ، با مطالعه ی دقیق این صفحه اطلاعات کاملی در رابطه با ترازوی دیجیتال دریافت خواهید نمود و در زمان بروز مشکل برای ترازو به سادگی می توانید مشکل را بر طرف نموده و ترازوی پند را به حالت استاندارد خود باز گردانید .
انتخاب ترازو پند یک انتخاب درست است زیرا این ترازو دارای کیفیت قابل توجهی و عمر طولانی می باشد ، پیشنهاد دیجی اسکال در خرید ترازو دستگاه پند خواهد بود .

ایراد ترازوی پند علت بروز مشکل راه بر طرف نمودن و استاندارد کردن ترازو
ترازوی دیجیتال روشن نمی شود . ایراد در پریز متصل به آدابتور ترازو
  1. تعویض پریزی که آدابتور دستگاه به آن متصل می باشد .
  2. کابل اتصال ترازوی رومیزی را چک نمایید .
  3. با واحد تعمیرات ترازوی دیجیتال تماس حاصل نمایید . تماس دفتر مرکزی 0216123
ترازو پیام over را به نمایش در می آورد . وزن روی ترازو از میزان ظرفیت دستگاه بالاتر می باشد به همین دلیل ترازو پند بر روی نمایشگر کلمه over یا علامت ---- را به نمایش در می آورد .
  1. کفه ی ترازو را هر چه سریعتر خالی نمایید .
  2. چک نمایید که سینی ترازو به جایی گیر نکند .
  3. با واحد خدمات ترازوی پند تماس حاصل نمایید . دفتر مرکزی 0216123
ترازوی دیجیتال با فشردن بعضی از دکمه ها عملیات انجام نمی دهد .   با واحد تعمیرات ترازوی دیجیتال تماس حاصل نمایید .
ترازو در حین توزین دارای اختلاف می باشد .   با واحد تعمیر ترازو تماس حاصل نمایید .
دستگاه دچار نوسان شده و مدام بر روی نمایشگر ترازو پند اعداد به نمایش در می آید .   برای تعمیر ترازوی دیجیتالی با واحد خدمات تماس حاصل نمایید .
با روشن شدن ترازو دیجیتال عبارات ناخوانایی بر روی نمایشگر نمایش داده می شود .  
  1. ترازوی صنعتی را خاموش نمایید .
  2. دستگاه را مجددا روشن نمایید .
ترازوی پند پیام bat lo را به نمایش در می آورد . خالی شدن باتری ترازوی دیجیتال ترازو با برق اتصال ندارد دو شاخه ی ترازو را چک نمایید . 
نمایشگر ترازو پند به صورت کامل به نمایش در نمی آید .  
  1. فلت نمایشگر ترازو دیجیتال پاره یا قطع شده است .
  2. نمایشگر led ترازو سوخته است .
  3. با واحد تعمیرات ترازوی دیجیتال تماس حاصل نمایید .

آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

 نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 27 دی 1393 ساعت: 10:55 منتشر شده است
نظرات()

تعمیرگاه ترازوی دیجیتال

بازدید: 131

تعمیرگاه ترازوی دیجیتال باید مرکزی تخصصی در زمینه ی ترازوی دیجیتال با استفاده از قطعات ترازو به صورت فابریک باشد که تمامی تعمیرات ترازو به صورت کامل بر اساس اصول ترازو انجام پذیرد و تعمیرات ترازوی دیجیتال با گارانتی و قابل پیگیری و دارای پشتیانی باشد .
دیجی اسکال تخصصی ترین مرکز فروش ترازو و معرفی برترین برند ها با قیمت استثنایی می باشد و با خرید ترازو از دیجی اسکال علاوه بر اینکه تعمیرات ترازو در مدت گارانتی رایگان بوده و در زمان خدمات پس از فروش نیز خدمات دیجی اسکال بر اساس تعرفه ی مشخص و ثابت بوده که زیر نظر کارخانه تنظیم شده است .
تعمیرگاه ترازوی دیجیتال به مفهوم مرکزی تخصصی با کادری کاملا مجرب و آموزش دیده می باشد که دلایل خرابی ترازو و نحوه ی صحیح تعمیرات ترازو آشنا باشند و در تعمیر ترازو از جدید ترین متدد استفاده نموده و قطعات ترازو نیز کاملا فابریک و اصلی باشند .
تعمیر ترازو قسمت بزرگی از خرید ترازو است زیرا خریداران پس از خرید ترازو به صورت متداوم با مرکز خرید ترازو برای انجام امور گارانتی و خدمات پس از فروش ترازو در ارتباط خواهند بود و اگر مرکز خرید ترازوی دیجیتال ، نمایندگی ترازوی دیجیتال خریداری شده باشد این امر با رضایت همیشگی خریدار همراه خواهد بود زیرا نمایندگی های ترازوی دیجیتال دارای مجوز از کارخانه ی ترازو بوده و در رابطه با ترازو و قطعات ترازو کاملا شناخت داشته و در زمان تعمیر ترازوی دیجیتال با اصول تعیین شده خدمات را اجرا می نمایند .
دیجی اسکال با تعمیرگاه ترازوی دیجیتال توانسته مرکزی مطمئن جهت تعمیرات ترازو ایجاد نماید و تمام خدمات انجام شده توسط این مرکز دارای گارانتی می باشد .  

آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

 نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 27 دی 1393 ساعت: 10:54 منتشر شده است
نظرات()

تعمیر باسکول محک توسط کاربر

بازدید: 109

تعمیر باسکول محک توسط کاربر برای کاهش هزینه هایی ست که پس از خرید باسکول دیجیتال برای کاربر پیش می آید ، با استفاده از روش های ذکر شده ، تعمیرات باسکول را با کم ترین هزینه انجام دهید ، دستگاه دارای 25 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش باسکول است .
خدمات پس از فروش باسکول محک شامل تمام قطعات باسکول می باشد و هزینه های تعمیرات در مدت گارانتی رایگان بوده و پس از گارانتی هزینه خواهد داشت ، در صورت بروز مشکل پس از خرید از مشاورین ما در مرکز خدمات باسکول راهنمایی دریافت نمایید .

 اشکال باسکول محک  علت خرابی باسکول  رفع اشکال
 دستگاه خاموش است و روشن نمی شود   1 - دکمه اصلی خاموش است .
 2 - کابل باسکول به برق متصل نیست .
 1 - دکمه ی اصلی دستگاه را روشن نمایید .
 2 - کابل برق باسکول دیجیتالی را چک نمایید .
 3 - با نمایندگی خدمات پس از فروش باسکول تماس حاصل نمایید .
 مرکز خدمات : 0216123
 اشتباه در توزین و بروز نوسان وزنی  1 - باسکول در مسیر پنکه یا کولر قرار گرفته است .
 2 - دستگاه بر روس سطح غیر هموار و لغزنده قرار گرفته است .
 3 - سینی با جسم خارجی برخورد دارد . 
 4 - پایه های باسکول تنظیم نیست .
 5 - باسکول تراز نیست .

 1 - باسکول محک را از معرض باد قرار ندهید .

 2 - میز یا محل قرار گیری باسکول  را محکم و مسطح انتخاب نمایید .
 3 - سینی به محلی گیر نداشته باشد .
 4 - پایه های زیر دستگاه را تنظیم کنید .

 5 - باسکول محک را دقیق تر به تراز برسانید . 

 روی نمایشگر باسکول دیجیتال کلمه ی lock نمایش داده می شود .  باسکول محک به حالت قفل اتوماتیک رفته است .

 با نمایندگی باسکول برای استفاده از خدمات پس از فروش تماس حاصل نمایید .
 مرکز خدمات باسکول : 0216123

 باسکول دیجیتالی با برقعمل نمی کند .  1 - پریز برق محل استفاده از باسکول خراب است .
 2 - کابل برق را چک نمایید .
 1 - محل اتصال باسکول به برق را تعویض نمایید .
 2 - کابل دستگاه را چک نمایید .
 دستگاه با باتری باسکول کار نمی کند ، برق شهر قطع است و باسکول خاموش شده است .  1 - باتری باسکول خراب است .
 2 - دستگاه خراب شده است .

 با خدمات پس از فروش باسکول تماس حاصل نمایید .
 مرکز تعمیرات باسکول : 0216123

 در صورت اتصال باسکول به چاپگر ، فاکتور چاپ نمی شود .

 1 - کاغذ بر عکس در پرینتر قرار گرفته است .
 2 - چاپگر خراب است .
 3 - باسکول محک خراب است .

 1 - کاغذ را به حالت درست قرار دهید .
 2 - با نمایندگی خدمات باسکول تماس حاصل نمایید .
 مرکز تعمیر باسکول : 0216123


محک مدل 13000 به عنوان باسکول صنعتی و باسکول فروشگاهی امکان استفاده دارد و زمان خرید این دستگاه را به دو کاربری می توان انتخاب نمود .

تعمیرات باسکول دیجیتال تنها توسط افراد مجاز در واحد خدمات باسکول انجام می گیرد و در زمان بروز مشکل در صورت استفاده از روش بالا و درست نشدن باسکول محک با مشاورین ما در تعمیرگاه محک تماس گرفته و از راهنمایی پرسنل مجرب شرکت استفاده نمایید .

راه کارهای بالا برای نصب صحیح باسکول و رعایت نکات ایمنی می باشد که احتمال استفاده از خدمات پس از فروش باسکول را کاهش داده و برای کاربر هزینه ی زمانی خلل در کار را نخواهد داشت .

digi scale ، نمایندگی فروش باسکول ، نمایندگی خدمات و تعمیرات باسکول می باشد ، برای اطلاع از قیمت باسکول دیجیتال می توانید به قسمت محصولات باسکول مراجعه نمایید .
 آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

 نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 27 دی 1393 ساعت: 10:54 منتشر شده است
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 151
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 5
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 2
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 5
بازدید ماه بازدید ماه : 21
بازدید سال بازدید سال : 329
بازدید کلی بازدید کلی : 4877

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.14.70.203
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

دیجی اسکال در عرصه ی خدمات پس از فروش ترازو ، با تلاش برای گسترش خدمات ترازو با به کار گیری پرسنل مجرب و متعهد قصد دارد ، مرکزی مطمئن برای تامین نیاز مشتریان خود به وجود آورد دیجی اسکال نمایندگی خدمات پس از فروش ترازو محک و ترازو پند می باشد شماره تماس : 6123-021 | 33124701 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه نمایید .

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تعمیر ترازو و آدرس scalerepair.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود