قیمت ترازو

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

قیمت ترازو

بازدید: 98

قیمت ترازو یکی از آیتم های خرید ترازو است ، زمان خرید علاوه بر کیفیت ترازو گزینه ی دیگری نیز وجود که برای خریدار اهمیت بالایی دارد که قیمت ترازو دیجیتال است ، خریدار بر اساس بودجه و نیاز با بررسی امکانات دستگاه اقدام به خرید ترازو دیجیتالی می نماید .

در برند های ایرانی ترازو محک و  ترازو پند یکی از بهترین ترازو دیجیتالی ها هستند که دارای کیفیت بالایی هستند و در قیاس قیمت ترازو با کیفیت و ظاهر شکیل می توان قیمت دستگاه را بسیار مناسب معرفی نمود .

در صنعت ترازو دیجیتالی نمونه های بسیار زیادی هستند که با عنوان ترازو فروشگاهی و ترازو صنعتی در حال تولید هستند ، در این صنعت ،ترازو آزمایشگاهی دارای بالاترین قیمت است و تنوع برند و محصولات این مدل نیز از تمام نمونه ها بیشتر است و متاسفانه در ایران هیچ شرکت ایرانی وجود ندارد که اقدام به تولید ترازو آزمایشگاهی نموده باشد و تمام دستگاه های موجود در ایران در مدل آزمایشگاهی ساخت کشور های خارجی می باشد .

مزیت های خرید ترازو محک در گروه ترازو فروشگاهی از یک سو گارانتی معتبر 25 ماه و خدمات پس از فروش ترازو به مدت 10 سال است ، قیمت ترازو محک در قبال کیفیت و قابلیت های دستگاه به خصوص در مدل پرینتر دار بسیار مناسب است و کاربری ساده و امکان اتصال ترازو به کامپیوتر با کمترین هزینه از ویژگی های برجسته ی این دستگاه است .

مزیت های خرید ترازو پند در مرتبه ی اول عمر طولانی و مقاومت بسیار بالای بدنه ی ترازو می باشد و این مهم در گروه ترازو صنعتی بسیار بالا تر است ، گارانتی دستگاه پند به مدت 14 ماه همراه با 10 سال خدمات پس از فروش ترازو است .

در نمونه های دیگر ، اگر خرید ترازو بر اساس پایین ترین قیمت است میتوان ترازو چینی را معرفی نمود که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است ، قیمت ترازو چینی مورد تایید دیجی اسکال بسیار پایین است و با مقایسه ی قابلیت دستگاه و محاسبه ی قیمت خرید ترازو می توان گفت ، قیمت عادلانه و مناسب است .

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 17 اسفند 1393 ساعت: 17:8 منتشر شده است
نظرات()

باسکول پند دارای گواهی نامه emc در ایران

بازدید: 132

باسکول پند دارای گواهی نامه emc در ایران می باشد ، باسکول پند یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان باسکول دیجیتال در بازار مصرفی باسکول است که در تمامی طول فعالیت و تولید باسکول با هدف ارتقاء سطح کیفی سیستم ها قدم برداشته است .

باسکول پند در چندین گروه باسکول جاده ای ، باسکول صنعتی ، باسکول فروشگاهی و باسکول آویز در حال فعالیت می باشد ، خرید باسکول پند در تمامی زمینه های ذکر شده پیشنهاد دیجی اسکال می باشد زیرا کیفیت توزین و عمر طولانی دستگاه های پند تضمین شده است .

باسکول پند توانسته است در زمینه باسکول جاده ای اندیکاتور pu850 را با گواهینامه ی emc  که تضمین ثبات نمایشگر اندیکاتور می باشد را عرضه می نماید که در مکان هایی که مواج مغناطیسی ممکن است عملکرد اندایکاتور را دچار خلل نماید مورد استفاده قرار می گیرید زیرا نمایشگرباسکول در برابر این امواج مصون است .

برای اندایکاتور pu850 هیچ محدودیتی مکانی وجود ندارد و کاربرانی که نیاز به خرید باسکول جاده ای یا هر یک از باسکول های پند را دارند با اطمینان خاطر از عملکرد باسکول دیجیتال اقدام به خرید باسکول نمایند ، علاوه بر کیفیت باسکول نکته ی دیگری که در خرید دستگاه قابل ملاحظه و اهمیت زیادی دارد قیمت باسکول می باشد که دارای قیمت بسیار مناسب و کیفیت فوق العاده ای است .

دیجی اسکال نمایندگی فروش باسکول ، محصولات پند را با گارانتی اصلی به مدت  14 ماه تصمین می نماید و تعمیرات باسکول را در مدت گارانتی به صورت رایگان و با اتمام مدت گارانتی با تعرفه ی مصوب کارخانه ی تولید ارائه می نماید .

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 16 اسفند 1393 ساعت: 10:33 منتشر شده است
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 151
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 4
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 1
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 4
بازدید ماه بازدید ماه : 20
بازدید سال بازدید سال : 328
بازدید کلی بازدید کلی : 4876

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.138.33.178
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

دیجی اسکال در عرصه ی خدمات پس از فروش ترازو ، با تلاش برای گسترش خدمات ترازو با به کار گیری پرسنل مجرب و متعهد قصد دارد ، مرکزی مطمئن برای تامین نیاز مشتریان خود به وجود آورد دیجی اسکال نمایندگی خدمات پس از فروش ترازو محک و ترازو پند می باشد شماره تماس : 6123-021 | 33124701 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه نمایید .

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تعمیر ترازو و آدرس scalerepair.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود